čtvrtek 8. srpna 2013

Made in Japan

 Made in Japan je úžasný, perfektní.. prostě dokonalý sushi bar! Neskutečně delikátní jídlo (opravdu jedno z nejlepších sushi v Praze), příjemná obsluha a krásné prostředí. Co víc si přát? Snad jen milou společnost, ale o to už se musí každý postarat sám :)


 ↓ A tady čtětě DÁL! :) ↓
 Sushi miluji. Opravdu, je to moje nejoblíbenější jídlo a můžu ho jíst pořád. Poprvé jsem sushi ochutnala v Egyptě, kde mi nechutnalo ani trochu, ale to je zřejmě úděl takovýchto jídel (stejné je to třeba s olivami...). Po čase mi ta chuť začala vrtat hlavou a chtěla jsem to zkusit znovu, přeci to nemohlo být tak strašné, když to tolik lidí miluje... Zavítala jsem tedy do jednoho z populárních "running sushi barů", konkrétně v Palladiu, kde už mi konečně došlo, o jakou božskou manu jsem ta léta přicházela. Tak začala moje posedlost sushi. No a jednou jsem k Vánocům (nebo narozeninám?) dostala poukaz právě do Made in Japan.


 Tam jsem konečně zjistila, že sushi může být ještě lepší! Nezvládla jsem ochutnat ani čtvrtinu jídelního lístku, výběr je prostě skvostný. Nemají jen klasické sushi, které najdete všude (takové ty klasiky jako Maki s okurkou nebo Nigri s tuňákem či lososem), ale i spoustu nevšedních kousků, jako speciální California rolky a jiné dobrůtky... Tohle prostě jen tak někde neochutnáte!

 Co se týče cen, nepřijdou mi nějak extra přehnané, na to, že je sushi opravdu kvalitní a ze surovin je cítit, že jsou opravdu čerstvé. Nicméně bufetové ceny to nejsou, ale jednou či dvakrát do roka to opravdu stojí za to, obětovat těch pár peněz a dopřát si opravdu kvalitní a nezapomenutelný gastronomický zážitek. Pokud je to i tak moc, tak nezoufejte, jednou či dvakrát do roka se na pár slevových portálech objeví kupóny do jejich restaurace, kdy za pár korun pořídíte kupon na 50% nebo 60% slevu na veškerou konzumaci, a to jsou potom na tak kvalitní zážitek opravdu směšné ceny!

Já tam letos ještě nebyla, takže po prázdninách žhavím peněženku a jdu potěšit svůj zmlsaný jazýček a nenasytný žaludek! :D

 (No přiznám se, při psaní tohoto článku jsem si poslintala klávesnici a prostě jsem si musela dojít na půlnoční svačinku.. :D)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...